Videre til indhold
  • Arbejdsmiljø
  • Ydelser
    • Rekruttering og onboarding
    • Øget trivsel og arbejdsglæde
    • Reduktion af sygefravær
    • Ledelsescoaching, sparring og udarbejdelse af personprofil
    • Teambuilding og kulturforandring
    • Medarbejderudvikling
    • Organisatorisk kapacitet og bedre samspil
    • Arbejdsmiljøorganisation og APV
    • Fravær af konflikt og negativ adfærd
    • Påbud fra Arbejdstilsynet
    • MUS-hjulet
    • Vores sundhedsydelser
  • Cases
    • Negativ adfærd – Aabenraa Kommune
    • Onboarding – Aktiv Weekend
    • Organisatorisk samspil – Mobilex A/S
    • Reduktion af sygefravær – Lyngby-Taarbæk kommune
    • Teambuilding – Kryta
  • Viden
  • Om os
  • Kontakt
Menu
  • Arbejdsmiljø
  • Ydelser
    • Rekruttering og onboarding
    • Øget trivsel og arbejdsglæde
    • Reduktion af sygefravær
    • Ledelsescoaching, sparring og udarbejdelse af personprofil
    • Teambuilding og kulturforandring
    • Medarbejderudvikling
    • Organisatorisk kapacitet og bedre samspil
    • Arbejdsmiljøorganisation og APV
    • Fravær af konflikt og negativ adfærd
    • Påbud fra Arbejdstilsynet
    • MUS-hjulet
    • Vores sundhedsydelser
  • Cases
    • Negativ adfærd – Aabenraa Kommune
    • Onboarding – Aktiv Weekend
    • Organisatorisk samspil – Mobilex A/S
    • Reduktion af sygefravær – Lyngby-Taarbæk kommune
    • Teambuilding – Kryta
  • Viden
  • Om os
  • Kontakt
Prøv vores omkostningsberegner

Ydelser / Arbejdsmiljøorganisation og APV

Arbejdsmiljøorganisation og APV

Arbejdspladsvurderingen (APV) er ikke bare en forpligtelse, som virksomheden har i forhold til arbejdsmiljølovgivningen. Den er også et værktøj, som I kan bruge til at sætte jeres arbejde med arbejdsmiljøet i system, og som kan bidrage til et godt arbejdsmiljø, der tiltrækker og fastholder dygtige medarbejdere. Alle virksomheder med ansatte skal gennemføre en årlig drøftelse af arbejdsmiljøet i samarbejde med medarbejderne.

Det indholdsmæssige fokus i APV’en udvikler vi i tæt samarbejde med jer, så temaer og spørgsmål målretter sig jeres arbejdsdag.

Vores fokus er at levere direkte omsættelig viden, der bidrager til:

  • Mindre sygefravær
  • Mindre udskiftning blandt medarbejderne
  • Øget arbejdsglæde, motivation og produktivitet
  • Færre omkostninger som følge af ulykker og erhvervsbetingede lidelser

 

Vi sikrer en smidig proces, så I kan fokusere på det, I er bedst til. Vi sørger for at bringe jer fra viden til handling via:

  • Indledende kortlægning af jeres ønsker og krav til fokuspunkter
  • Gennemførelse af APV – det kan være i form af interview og/eller survey
  • Identifikation af styrkepositioner og potentialer i arbejdsmiljøet
  • Benchmark og vurdering af potentialer
  • Prioritering af løsninger – udbytte versus omkostninger
  • Udarbejdelse af handleplan – hvem gør hvad, hvordan og hvornår
Book et uforpligtende møde her

Refleksionsspørgsmål til jeres arbejdsmiljøarbejde

  • Føler du dig hjemme i virksomhedens kultur?
  • Giver formålet med din arbejdsplads dig en følelse af, at dit arbejde er vigtigt?
  • Har du hver dag mulighed for at gøre det, du er bedst til på din arbejdsplads?
  • Ved du, hvad der forventes af dig – er din rolle klar?
  • Stiger din arbejdsværdi gennem dit aktuelle job?
  • Giver din leder løbende konstruktiv feedback på dine resultater?
  • Har du tillid til dine kolleger?
  • Er der én eller flere kolleger, som virker til at kunne lide dig som person?
  • Vil du anbefale dit job til andre i dit netværk?
Aarhus
Marselisborg Consulting
  • Nørre Allé 70F, 2. sal 8000 Aarhus C
  • CVR 30918053
København
Marselisborg Consulting
  • Kampmannsgade 1, 5. sal, 1604 København
  • CVR 30918053

© 2023 Copyright Marselisborg Consulting 

Administrer samtykke til cookies
Vi bruger cookies til at optimere vores websted og vores service.
Funktionsdygtig Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Manage services Vælg forhandler Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}